veelgestelde vragen

Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 

Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 5-10 dagen. Onze producten  worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit  unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en  transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs  aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening  nemen. 

Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?! 

Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de  verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een  bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van  je bestelling checken via de volgende link: 

[LINK NAAR TRACK EN TRACE PAGINA] 

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan  even contact met ons op. 

Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat? 

Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo  zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items  uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. 

Onze excuses voor het ongemak. 

Vraag: Wat zijn de verzendkosten? 

Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen  rekening.* 





Ruilen en retourneren 

Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren? 

Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour  sturen zonder opgaaf van reden. 

Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen? 

Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen  14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele  staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het  product mag geen gebruikssporen bevatten. 

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De  zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. 

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij  ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat. 

>> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<
Retourformulier kan je als pdf bestand in shopify zetten. Doe dat als volgt:
- ga naar shopify
- klik links onder op instellingen
- ga naar bestanden
- bestand uploaden
- dan zie je waar je de link kan kopiëren 

Track en Trace 

Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code? 

Antwoord: Op deze pagina [LINK NAAR TRACK JE ORDER PAGINA] kun je  je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen. 

Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit? 

Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het  postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er  rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.